tisdag 2 juni 2009

ruiner

För några dagar sedan stressade jag och V iväg för att fota lite efter att jag slutade jobbet klockan 19.30.
Vi letade upp ruiner av en gammal borg på det här internät och begav oss dit innan solen gick ner.
Till att börja med är Göteborg sämst i världen på att utmärka gamla ruiner. När vi var nere i halmstad var det skyltat om en runsten i kanske 15 mil men det enda som fanns om den här borgen var en liten anonym skylt som inte ens fanns på samma väg utan på en helt annan väg mycket längre bort.
Jaja, vi hann inte ta så mycket bilder då solen gick ner och vi drabbades av en sjukt pratglad gammal farbror som hade glömt namn på växter. När han var klar med sin monolog hade solflinten precis passerat horisonten men vi lyckades ta några kort ändå.
Denna gången fokuserade vi oss lite på porträttfoton. Inte helt oväntat tog jag cirka 0 bra bilder och V tog en dröse bra bilder.
Jag väntar på att få tillstånd och att känna mig nöjd för att lägga upp någon bild.
Har iofs en bild som jag kan kasta upp.



Smygfoto i sitt esse...






V tog som sagt många bra kort men speciellt ett bra kort på mig som jag blev nöjd med..









Vi hann som jag skrev tidigare inte ta så mycket foton men ska försöka ta oss dit någongång då vi kan utnyttja solljuset lite mer.

Inga kommentarer: