fredag 14 januari 2011

mja

Blogg börjar bli väldigt 2005. Jag är alldeles för modern och viktig. Därav brist på inlägg.


Eller kan det bero på att jag har slutat ha åsikter? Jag kanske bara följer andras tankar likt en fjäder som följer med vinden.


Eller kan det bero på att jag är en lat jävla idiot som spyr på sig själv?


Eller kan det bero på att jag har lidit av en depression som gjort att jag har blivit handlingsförlamad?


Eller kan det bero på att DATAJÄVELN fungerar piss?


Mm, när ursäkterna tar slut kanske jag tvingas ta tag i det här igen.


För hur begåvad man än anser sig vara och hur smart man än anser sig vara så spelar det ingen roll om du aldrig presterar något. Hellre medioker, driven och målinriktad än talangfull, smart och ambitionslös.


Mitt nya motto i livet: WWDFLXD?



Ja, vad skulle D-Flex ha gjort?

Inga kommentarer: