söndag 3 juli 2011

skit, piss och gnäll

Nej, det här kommer inte att handla om avföring för att göra alla exkrementsdyrkare besvikna.
Alla som lider av svårt lättpåverkad sinnesstämning bör sluta läsa.
Det finns barn och ungdomar som kanske inte heller bör läsa detta inlägg.
Vänner och familj som är överdrivet oroliga över allt bör inte heller läsa detta inlägg.

När jag tänker efter är den enda som inte inte borde läsa detta inlägg jag och jag är så trött på mig själv att jag inte orkar med mer av mig själv just nu.
Så vart står vi då?
Ingen borde alltså läsa detta inlägg och än mindre borde detta inlägg existera.



Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag har ingen plan, ingen idé, egentligen ingen lust, gör det i brist på annnat.
Precis som livet självt just nu.
Så trött på allt. Gnäll, gnäll, gnäll.
Utöver min sinande livsgnista, lust och energi så verkar allt som är i min ägo gå sönder, förfalla, tappas bort eller bli värdelöst på annat sätt.
Vissa dagar kan livet med EXAKT samma förutsättningar kännas rätt ok ändå medans andra dagar är det på gränsen till värdelöst. Jag undrar hur det kommer sig.
Jaja, gör något mer givande än att läsa mer av detta inlägg nu. Snyt er eller nått.

Inga kommentarer: